Milyen legyen...?

 2010.11.02. 08:00

Mindenkinek mások a szempontjai amikor lakást szeretne venni, erről írtam már. Én szerettem volna, ha nagy a belmagasság, tehát legalább egy fekvőgaléria férjen el benne, legyen ugye tégla, egyedi fűtéses, és ne legyen se kicsi se nagy, szóval ~30 nm-ben gondolkoztam.

Hol legyen. Fővárosi vagyok, ide köt minden, szóval a 3-as metró valamelyik állomása környékén lenne jó (a munkahelyem változhat, a metrót talán nem rakják arrébb).

Újépítésű? Na, hát azt nem engedhetem meg magamnak... Tehát marad a régiépítésű. Fontos, hogy legyen utcai a kilátás, ne csak a körfolyosóra nézzen. Ne legyen a földszinten, legalább első emeleti legyen. Legyen a lakás VILÁGOS, ez nagyon fontos, az albérletem olyan sötét volt mint egy rohadt szénbánya.

Hm... szobák. Egy elég. Neeem, kettő kéne. Külön háló, jó is az. Konyha? Lehet kicsi, nem az a lényeg... Legyen külön a wc és a fürdő... Aha, van erre plusz fél millám? Lószart, egyben lesz, így jártam.

Csak fényképes hírdetést (pipa be), nézelődik.

Nagyjából egy hét alatt lesz valami fogalmunk a lakáspiaci ár/érték arányról, az elhelyezkedés függvényében.

Ha valami a normálistól eltérő, kezdjünk el gyanakodni. Tehát ha 15 nm-el nagyobb lakást találunk ugyanannyiért, mint az előző 50, ott valami gáz van. Ha valami gyanúsan olcsó, gáz van. Ha homályosak a képek, gáz van. Ha kevés részletet látni a képeken, gáz van. Ha a kilátásról nincs kép, gáz van. Nagyon trükkösek néhányan, és panorámaképeket készítenek a lakásról, tehát ha nagyon nagyok a terek az alapterülethez képest, keresd az illesztési pontokat a képen, és egyből ki fog derülni a turpisság.

Én egy hónap után jöttem rá, hogy bizony azokat az igényeket, amiket támasztottam jövendő otthonommal szemben, nem lehet kihozni annyi pénzből, mint először gondoltam. Összeg átír (+500-700), és voila, elkezdesz olyan hirdetéseket találni, ami még tetszik is ('bazmeeeeeeg, ez mekkora már, tökjó az elrendezés/kilátás/közlekedés/magasság, neeem??'). De. Kurvasok lakás tetszik majd meg hirtelen, de mindegyikbe nem fogsz tudni elmenni, pláne hogy még idén kéne venni, különben adózási szempontból nagyon nagyot fogsz szívni. Érdemes összeállítani egy kb 20-as toplistát. Aludj a listára egyet. Vagy kettőt.

Aztán kezd el őket felhívni szépen sorban, tollal és naptárral a kezedben.

Most szólok, nem fog összejönni az összes időpont, biztos hogy közben lesz beteg a pasid/csajod akit ápolni kell, megdöglik a varánusz a terráriumban, rendkívüli munkavégzést rendel el a munkáltatód vagy beesik egy koncert amit NEM lehet kihagyni.

Azért próbálkozzál szorgosan. Én felhívtam az elsőt, nem vették fel a telefont. Felhívtam egy fél nappal később, akkor sem. Ja, hát ha ennyire fontos eladni azt a lakást, akkor nekem nem fontos megvennem... A másodiknál siker, menjünk el, nézzük meg.

Okéjó.

Akkora csalódás volt, mint a Mount Everest, leírom a következő posztban.

A bejegyzés trackback címe:

https://lakastvettem.blog.hu/api/trackback/id/tr712413500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása